Kasvien tilaaminen talvella?

  • Voit tilata verkkokaupastamme kasveja ympäri vuoden! Talvella pakkaamme kasvit huolellisesti suureen määrään eristävää pakkausmateriaalia, paksumpaan pahvilaatikkoon sekä käytämme lämpöpussia tuomassa lisälämpöä pakkauksen sisään.
  • Vältämme lähettämistä kaikista kovimpien pakkasten aikana ja lähetämme paketin matkaan kun uskomme että kasvit kestävät perille asti hyvänä. Tämä voi lisätä ajoittain toimitusaikaa. Kun noudat lähetyksen vältä paketin altistamista pakkaselle. Takaamme että saat kasvisi perille kunnossa! Jos jostain syystä kasvit ovat kärsineet kylmästä matkalla otathan heti yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Kuinka kasvien tilaaminen verkkokaupasta toimii?

  • Verkkokaupassamme myynnissä olevat kasvit ovat samoja kuin myymälässämme ja kasvihuoneillamme. Toimitamme kasveja eri toimitustavoilla ympäri Suomea.
  • Leikkokukat sidomme aina tilauksesta asiakkaalle.

Toimitatteko kasvit kotiin?

  • Toimitamme pääkaupunkiseudulla ostokset kotiovelle hintaan 9,95€.
    Pääkaupunkiseudun naapurikuntiin toimitamme tapauskohtaisesti, hinta sovitaan tällöin erikseen.
  • Muualle Suomeen voit valita eri kuljetuskumppaneidemme laajasta tarjonnasta mieleisen tavan.

Tilauksessani on jälkitoimitettavia kasveja?

  • Jos tilauksessasi osa tuotteista löytyy samantien lähetettäväksi ja osa puuttuu, odotamme että kaikki tuotteet ovat saapuneet meille ja ovat valmiita toimitettavaksi. Säästämme materiaalia ja ympäristöä kun laitamme kaiken kerralla matkaan.

Varaatteko kasveja?

  • Jos haluat varmistaa kasvin saatavuuden voit ostaa sen verkkokaupasta, jolloin keräämme sen sinulle varatuksi. Pidämme tuotetta enintään seitsemän päivää teille varattuna, jonka jälkeen palautamme sen myyntiin. Jos haluatte kasvin toimituksen myöhemmin, toimitus tapahtuu sen hetkisen varastotilanteen mukaan.

Voiko lähettämättömään verkkokauppatilaukseen lisätä tuotteita?

  • Kyllä voi. Niin kauan, kun tilausta ei ole lähetetty puutarhalta, voi siihen tehdä lisätilauksen. Tällöin tilaatte normaalisti, ja lisäätte kommenttikenttään alkuperäisen tilauksen tilausnumeron sekä valitsemalla toimitustavaksi noudon.

Haluan tilaukseeni tiettyjä leikkokukkia, kuinka toimin?

  • Toivekukat kannattaa ilmoittaa vähintään viikkoa ennen toivottua toimitusajankohtaa, että ehdimme reagoida ja tilata tukusta toivekukat puutarhalle.

Apua! Kasvini saapui vaurioituneena / vaurioitui kuljetuksessa, kuinka toimin?

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla. Liitä mukaan tiedot tilauksesta sekä useita kuvia viottuneesta tuotteesta.

Tilauksen eteneminen

Saat sähköpostiin tilausvahvistuksen kun järjestelmä on rekisteröinyt tilauksen.

Kun tilaus on valmis lähetettäväksi saatte sähköpostin jossa on linkki tilauksen seurantaan. Jos kyseessä on nouto myymälästä saatte tarkemmat ohjeet sähköpostiin.

 

Toimitustavat

Puutarhan kuljetus pääkaupunkiseudulle. Suosittelemme käyttämään tätä toimitustapaa pääkaupunkiseudulla.

Toimitamme kaikkia tuotteitamme pääkaupunkiseudulla suoraan vastaanottajalle. Toimituksesta sovitaan tilauksen vastaanottajan kanssa. Mahdolliset toimitusajat puutarhan aukioloaikojen mukaan. Toimitusajat varastossa oleville tuotteille 1-3 päivää.

Nouto myymälästä

Saat viestin sähköpostiin kun tilauksesi on valmis noudettavaksi valitsemastasi myymälästä. Varastossa olevat tuotteet ovat noudettavissa muutaman tunnin kuluttua tilauksesta, saat viestin kun tilaus on kerätty valmiiksi. Lue myymälöiden aukioloajat tästä.

DB Schenker noutopistepaketti

Jatkuvasti laajeneva noutopisteverkosto koostuu R-kioskeista, K-ruokakaupoista, Smartmile-pakettiautomaateista ja paikallisista DB Schenker -noutopisteistä. Noutopistepaketin toimitusaika on 1-3 päivää. Saat sähköpostiisi seurantakoodin jolla seuraat pakettisi matkaa. Pääset paketin seurantaan täältä. Lue lisää DB Schenkeristä.

 

Postipaketti

Postin pakettit toimitetaan noudettaviksi laajasta palveluverkostosta ympäri Suomen.